Kızlar sol elim ağrıyordu sürekli bugün farkettim ki bileğimi aşağı doğru tutarken el bileğin tam orta kısmında tam anlayamadım şekilde çıkıntı kemik var kist te olabilir bilmiyorum ama çok sert ortopediye randevu aldım 10 gün sonra korkuyorum böyle birşey başına gelen varmı