Doğum yapalı 34 gün oldu hala göbeğim doğum yaptığım gün ki gibi duruyor ne eksik ne fazla bir türlü o şiş görünümü geçmedi bu durum çok psikolojimi bozuyor artık eşim bile sürekli dile getiriyor göbeğin çok kaldı diye ne yapmam gerekiyor bir tavsiyeniz öneriniz var mı lütfen çok canım sıkılıyor