mevababy Kızım 8 bucuk aylık bu zamana kadar zorla öyle böyle emdi ama artık emmiyor ve bende mama veriyorum ama geceleri zor oluyor nasıl yapıyorsunuz uyanınca bir kere mama ceriyorum çok acıkmış oluyor sonrasında sabah çok erken kalkıyor
sblkcr mevababy termosa su sürahidede ayrı bi şu alıyorum sıcaklığı ayarlayamassam ekliyorum mama kabı iki de biberon alıyorum odaya koyuyorum uyanıncs hemen yapıyorum
gmzshn mevababy bende termosa mama ayarında su koyuyordum gece isteyince kalkıp yapıyordum benim kızım çok sık kalkıp mama içerdi ya 3-4 kez falan çünkü akşamları erken uyurdu o yüzden sabaha kadar çok kalkardı
momofmychildren mevababy 21.00 da uyumuşsa maksimum 3 gibi acıkıp uyanıyordu gün içinde yeterli besleniyorsa gece en az 1 kere kalkabilir
imran0907 mevababy kaynamış suyu bi sürahide dinlendiriyorum mama yapacağım zaman biraz cezvede ısıtıp öyle yapıyorum. 2 buçuk aylık 120 fazla geliyor anne sütüde alıyor çünkü şuan 90 cc veriyorum
momofmychildren mevababy uyanınca kahvaltı istemiyor mesela 6-7 gibi kalkıyor isterse mama veriyorum uyanık olursa diğer uykuya geçmeden önce uyumuş olursa da uyanınca 10 gibi felan kahvaltı yapıyor