Kızım 2.5 yaşında 3. Günümüzdeyiz 2. Günden itibaren evdeyken kendi başına tuvalete gitti hiç kaçırma olmadı ama parkta dışarıda kesinlikle buna uyamıyoruz haliyle yazda geldi park istiyor. Sormama rağmen altına yapıyor değişmemi istiyor parkta yapabileceği şekilde ayarladımda lazımlık. Parkımızda uygun yerde var yapabileceği. Dışarıda nasıl bir yol izlemeliyim evde sorunsuz ilerliyoruz