Merhaba bugün tuvalet eğitimine başladık ve tuvalet dışında her yere çişini yaptı.Kakası olduğunu söylüyor tuvalete gidince gaz çıkartıp kalkıyor.Çişi hiç söylemiyor ne yapacağımı bilmiyorum.Tam olarak ne zaman kavrayacak.Sabahtan bu yana sürekli yer silmekten helak oldum :(