Bizde son iki haftadır ne yesek kusma oluyor kızlar kafayı yiycem. Önce salgın falan dedik tahliller temiz geldi gastroya sevk etti çocuk doktoru ama asla randevu bulamıyorum. Nerdeyse beslenmeyi kesmek üzere sadece mama içiyor. Birde huysuz ağlıyor sürekli şaşırdım kaldım. Gegirme yok ama ne yese hemen kusuyor ve bu yüzden yemek istemiyor 30 aylık