Merhaba kızlar oğlumun 20 aylıkazı dişleri çıkıyor galiba çok huysuz 4 gündür iştahsız bişey yemiyor seli alıyor. 20 aylık daha 11 kilo olamadık maalesef çok hareketli ve iştahsız bir çocuk bir hafta yese diğer hafta diş ağırları başlıyor yine başa dönüyoruz. Ben çok üzülüyorum bazen başka çocuklar görünce bide oğlum görünce neden zayıf falan diyorum bütün tahlil vs yaptırdım. Sağlım konuşun da çok hasasım ve takıntılıydım o yüzden herşey yapyrıyroım düzenli üç ayda bir ufak tefek vştamin ler düşük yüksek var ama. Önemli olacak kadar değil Sizinde bana önere bileceğiniz şeyrlr varsa çok sevinirm