mbabygirlm suyu az içmesini sağlarsanız ve dediğiniz gibi 2-3 kez mola da verilirse çişi sorun çıkartmaz diye düşünüyorum.gece sabaha kadar çiş yapmadan durabiliyor cocuklar. oğlum 2,5 yaşında.biz de bugün hemen hemen 6 saatlik yolculuk yaptık.kendi arabamızdı ama çiş eğitimini vereli daha iki ay dolmamıştır. oğlum başka tuvaletlerde çişini hele de kakasını çok zor yapar.çişi kakası geldiğinde mola verdik ama hiç birinde kaka yapmadı.belki bir iki kere yarım yamalak çiş yapmıştır.evimize geldik kapıdan girdiği gibi altına kakasını yaptı. buna da şükür diyorum ben.