ipeksibel benim de yarın randevum inşallah hayirli sonuçlar aliriz,benim şu şekilde koltuk altim ve koluma vuran bi agri benim de elime sürekli kolumda sanki ağır bisey tasimisim tutulmuş gibi, bazen insan doktora da guvenmiyor ya yanlışsa ya anlamadiysa falan gerçekten çok zor bu durum