Nazliezgi benimde oğlum yarın giriyor 3 yaşına 🥰 gokidy alanlarda memnun kırılan parça olursa hemen yenisini gönderiyorlarmış . Kendi sitesinden bi inceleyin isterseniz ☺️ ben bu bisikleti beğenmezsem gönderdip gokidy yada Decathlon alacağım bende çok fazla vermek taraftarı değilim acemiliğini atsın öğrensin bakalım sevecek mi sıkılacak mı ona göre ileride iki tekerlilerin iyilerine bakarım diye düşünüyorum .