gzmm4738485 Neden olur ya ilk defa pişik oldu diyebilirim hiç olmamıştı böyle bayadır geçmiyor başına gelen varmı
Pamukhanim_ gzmm4738485 bizim çok başımıza geliyor doktor bize my coming diye bir pişik kremi yazmıştı çinko bazlıymış çok iyi gelmiş geçmişti
es26b gzmm4738485 benim bebeğim alerjik ve hep poposudan hafif kızarıklık oluyordu sürekli kremlerle idare ettim en son denize gidip geldik pişiğe dair hiçbirşey kalmadı ve ıslak mendil kullanmıyorum çünkü popo ıslak kalıncada ve ıslak mendil kullanınca hemen pişik oluyor du bizim
Taze_anne00_ gzmm4738485 bacım eski yöntemlerden git her zaman işte yarıyo 10 aylık bir defa pişik oldu al bebek pamuğu dök üstüne zeytinyağ her alt degiştirmede bak bakalım etkisine dua et bana
TugcenurLina gzmm4738485 yediği bişey alerji yapmıştır biz daha küçükken geçmeyen pişik yaşamıştık hamazinc krem vermişti çok iyi gelmişti
gzmm4738485 TugcenurLina onu kullanıyorum ama geçirmedi hiç ya yediği şeyler hep aynı farklı birşey hiç yemedi bezi de prima aslında pişik yapacağını da sanmıyorum anlamadım ya
Taze_anne00_ gzmm4738485 dene bacım her alt değiştirmede sil zeytinyayla poposunu zeytinyağ yoksa sıvıyag sür
10Melek10 gzmm4738485 canım benim dolaşmzdığım doktor kalmadı en son üniversitede docente gittik candida üremiş çok antibiyotik aldığı için bağırsakta mantar varmış ağızdan ilac verildi damla gibi bağırsakta mnatar olması demek her kakada mantarı dışaroya atıyor ve orası asidik ypısından dolayı derisi pişiyor cocuğun
gzmm4738485 10Melek10 bizim ilk defa oldu antibiyotik hiç kullanmadım bugüne kadar aslında size geçmiş olsun :(
Merveeofs gzmm4738485 yediklerinden olabilir kızım küçükken pişik vs her şeyi de çay ağacı kremi kullandım hep. Hem bitkisel hem baya faydasını gördüm pişik, düşme, çarpma gibi her şeyde hep etkili sonuç aldım