AselZeynepli Hanimlar ya elinde aventin ultra air ya da ultra soft emzigi olan var mi . Kizim hic emzik tutmuyor satin almaya kalksam 50 lira bi de ikili satiliyor. Soothie almistik onu da tutmuyor bi arkadasim bu ikisinden birini tutabilir dedi. Bosuna masraf da yapmak istemiyorum 😔
Gonul_celen AselZeynepli bnde ya tutarsa diye aldım tuttu malesef ikisini de kullandık ama neden tek satılmıyor cok anlamsız. İnternette 35 tl gördüm ama siteyi hatırlamıyorum 🤦🏼♀️
YazCilegi AselZeynepli Birisi size hediye etmek istese muhtemelen bebeği o emziği tutmamış yani kullanılmış olacak. Öteki türlü hediye edecek hanımefendinin de cebinden 50 TL çıkmış olacak
AselZeynepli Gonul_celen evet canim ya ikili satıyorlar keşke tekli satsalar en azından daha uyguna gelirdi
AselZeynepli YazCilegi yok canim ya ben bana emzik alin gonderin demedim ki tek varsa elinde uygun fiyata alirim ben ikili almak istemedim o yuzden yazdim 😁
Yersu Ultra soft emzik alalı bikaç gün oldu bizde soothie almıştık başta onu kullandıkça öğürüyo o yüzden ultra soft aldık bunlar daha kullanşlı geldi bize sürekli almıyo zaten benim kızım 24 günlük arada alıyo ama diğeri gibi öğürmüyo şükür :))
Arelll Ubendede shothie var ama emmiyor öğürüyor soft mu alayım air mı? Başka da almayacağım ev emzik kaynıyor
Bulut_pelin AselZeynepli bende var canım kullanmadım hiç benim ki de alışmadı. İstersen gönderebilirim
Oglanannesi AselZeynepli ya benimki emzik tutuyordu oyle boule bunu hic sevmedi🤦♀️ Hic tutmuyor bunu
AselZeynepli [bilinmeyen] tutabiliyor mu canım benim kızim da 4 aylık oldu hala tutmuyor dusuruyor agzindan
israks AselZeynepli canim ben bugun air aldim damakli kullaniyorduk almaz dedi bazilari ama tuttu :) ben sok :) bence soyle dusunuyorum emme istegi cok olan bir bebegin varsa %80 tutabilir derim ama hic tutmadiysa bir emzigi tutmaya bilir
AselZeynepli israks ya canim benim kizim cok memeci yani surekli emmek istiyor surekli memedeyiz yapisik geziyoruz kac tane emzik denedim soothieyi tutar gibi oluyor atiyor geri bana da air ya da softu cok onerdiler ay bilemedim ya 😊