Kızlar bazılarınız tanıyorsunuz beni bazilarinda yok.benim icime boyle bi şüphe düşdü.postlariniza cevap verdigimde goruyorsunuz bazi arkadaşlarda cok kez bi sözü yanlis yazdigimi .anlamdigiklarini söylüyorlar.artik buda bende bi korku yaratiyor.nasil desem dikat dağınıklığı mi yoksa dili çevirirken ki aklımın karişmasimi.yoksa yorgulukdanmi bazende .belki bi gizli hastaligimmi var diye düşünür oldum bu aralar.