Kızlar bebişim gebelik zehirlenmesinden sezeryan ile 28+4 te doğdu . Öncesinde ciğer geliştirici(celestone) vurulmama rağmen hala solunum problemi yaşıyoruz. Burnundan takılı değil ama küvez içi serbest oksijen veriliyor azcık . Doğmasaydı şuan 37+5 olacaktı . Bu hafta taburcu olabiliriz oksijen tüpüyle . Daha önce böyle taburcu olan bar mı aranızda ? Ne zman bıraktınız oksijen tüpünü 🥺