tombikinannesi Benim oğlumda 26 aylıkken sünnet oldu. Bize doktorumuz da dedi bardak kapatın diye. Bence kapatılması gerekiyor. Çünkü bardakla bile fazla çiş yaptığı zaman bezde bardak eriyip yapışıyor ve canı yanıyor. Biz bir iki gün bardak kapatıp sonra sünnet külodu giydirmiştik. O dönem tam tuvalet eğitimine başlamıştık, sünnetde sağlık sorunlarından dolayı olunca tekrar bir iki gün bez takıp tuvalet eğitimine devam ettiğimiz için sünnet küloduna geçmiştik. Bardağın hiç bir zararı yok yani kapatabilirsiniz