Sorum başlıkta kizlar onbeş aylık parmagyila işret etmiyor ama alkış bay bay yapar bizimle yüzüne örtü örter ce ee oynar.mesela eliyle komşu tak tak yapar ,cici falan desek yuzumuzu sever kelimesi de yok 12 ayken baba dede mama meme aç hadi gel derdi şimdi sadece kafasına eserse diyo herşeyi unuttumu bı problemmi var endişeleniyorum tecrübeli anneler