Merhaba benim kızımda su içmiyordu çocuk doktoruna sordum kayıkla yada siringayla denememi söyledi ben de dedigi gibi yaptım önce tatlı kaşığıyla aradan biraz zaman geçince de siringayla verdim sonra da değişik su şişeleri denedim şimdi 2,5 yasinda suyu severek kendisi içiyor