aynurxx1 benim bebeğimde 8 aylık olacak 2 saatte bir uyanıyor mutlaka. Seninki şuan mama verdiğin için azaltma şansın oluyor ama meme emen çocuk illa memeyi arıyor verincede çekemiyorsun. Ama biberonda mama bitince anlar bırakır devam etmez meme öyle olmadığı için bizler kesemiyoruz. Sen bize göre bu konuda daha şanslısın😙 ben 8 aydır hiç gece deliksiz uyumadım😅 artık bünyem bile alıştı bazen bebekten önce uyanıyorum kalkmadı mı diye