ayseeew Kızlar ya çıngırak yengeç piyano hışırtlı kitap tırtıl ve bolca kitabı var ama bunlardan baya sıkıldı artık gördüğüm diğer oyuncaklar da hep oturarak oynanıyor ya daha dört ay altı günlük siz neler yapıyorsunuz ekransız büyütüyorum
ayseeew organikirmik yok saklıyorum mesela çıngıraklar bi süre sonra yengeç sonra piyano falan ama artık ilgi çekmiyo
organikirmik ayseeew bilemedim 6 aylık oğlum var hala hışırtılı kitaba (ki 1 tane var) heyecanlanıyor görünce. Sizinki sıkılgan olacak herhalde 😅 bugün halka kulelerden aldım öyle takmasını beklemiyorum ama atar tutar sallar falan oyalanıyor öyle
ayseeew organikirmik sıpa hep gezmek istiyor ya poşet falan seviyor bu günlerde ama çok sıkılıyoruz hava da çok sıcak hep dışarı çıkamıyoruz malesef 🤷