Kızlar oğlum 3 yaşına girdi sayılır 1 yaşından beri oyun gruplarıdır işte etkinliklerdir parktır hep gittik sosyalleşsin arkadaşlarıyla iletişim kursun diye elimden geleni yapıyorum ama bu sefer fazla açıldı sanki 🤣 parka kimi görse hemen gidiyor oyu. Kuruyor evet güzel ama bazen çok zorluyor çocuklar bazı kız çocukları oynamak istemiyor normal bence ama benimki zorluyor oynayalım diye
Hiç tanımadığı insanların yanına gidip hemen oturuyor nasıl davranamam gerek bilmiyorum bu konuda ne bileyim bazı anne babalar rahatsız olabilir diye düşünüyorum bu durumdan