Merhaba hanımlar
6 ay hipp combiotic kullandım çok memnun kaldım. Fakat 2 numarasını hiç beğenmedim. Topaklanıyor ağır bi kokusu var ve en önemlisi de bebeğim doymuyor ama içmekte istemiyor. Kabız olmaya çok yatkın bir bebek 2 numara kullanıp hep kabız yapmayan hem de memnun kaldığınız mama markaları nedir?