252504 bene bisküvisi kendim yapıyorum instada tarif görmüştüm hazırlar inanılmsz tatlı şekerli gelmişti sevememiştik. Bir dr irmik bebek irmiği olursa daha iyi olur çünkü daha ince çekilmiş oluyor normal irmiğe göre hazmı rahat oluyor, onun dışında pirinç unu tam buğday unu alıyorum organik olarak trend yoldan almadım ama organikgurmem var orda ya da beyorganikten aldım alıyorum pekmez vs de kullanmıyoruz var ama elimin altında olsun diye almıştım