evinpoyraz Oğlum 8 aylık gece 22:30-23 gibi karnını doyurup son kez meme verip uyutuyorum sabaha karşı uyanıyor hasta olduğu zaman veya ağrısı varsa çok uyanır normal mi acıkıyor mudur
duruzehrak evinpoyraz maşallah bence çok iyi benim bebeğim erken uykuya geçiyor 19:30 da geçti mesela bu saate kadar 2 kez uyandı sabaha kadar 5-6 yı buluyor uyanıyor emip yatmak istiyor
prensesdiana evinpoyraz benim kız 8de uyuyo sanki biraz geç gibi geldi uyku saati. Şöyle ki doktor bana gece mamasını kes büyüme hormonu uyurken salgılanıyor uyanırsa pışpışla geri uyut dedi bence alıştığı için uyanıyo
Pamukhanim_ evinpoyraz 8 buçuk aylık ek gıda falan yok 19-21 arası emip uyuyor 1 gibi falan uyanır emer geri uyur birde sabaha karşı 4 buçuk 5 gibi emer geri bazen döner bazen dönmez hasta falan değil se en fazla 2 defa kalkar
nurella0602 Pamukhanim_ ek gıds red mi veriyor acaba benimde 6 buçuk aylık bebeğim almak istemiyor da onun için soruyorum günaydın bubarada ❤️
Pamukhanim_ nurella0602 günaydın evet ek gıdaya başladığımız dan beri red veriyor kaşığı gördüğü gibi ağızını kitliyor kendi eline verince iyi kötü yiyor ama toplasan 1 çay kaşığı ancadır
duruzehrak prensesdiana gece nasıl emzirmeleri kestiniz benim bebeğim gece uykusundan sonra 5-6 kez uyanır sabaha kadar
Pamukhanim_ nurella0602 aynı emziriyorum ben sadece uykuya geçerken alıyor memeyi başka türlü kabul etmiyor biz 9. Ayında özele götürücez bakalım devletteki ler aç bırak yer diyor ama alakası yok yemiyor
nurella0602 Pamukhanim_ boşuna özele de para dökmeyin. Neler ödedim en iyi doktorlara hiç bir faydası yok. Ben uyutup içiriyorum. 8 saat aç ta bıraktım vicdanım zorlana zorlana. Yok alerji dediler yok şu yok bu. Alakası yok ben devlete de özele de gittim. Yok diştendir yok sıcaktandır yok şudur bilmiyorlar asla
Pamukhanim_ nurella0602 doğru ama bu böyle nasıl olucak şuan kahvaltı masasında kaşık geldiği an kilitliyor ağızını herkes büyüdükçe düzelir diyor ama bence düzelmez bi tahlil falan yapılsın bakalım b12 eksikliği de iştahsızlık yapıyormuş belki o eksiktir
nurella0602 Pamukhanim_ yine de siz daha iyi bilirdiniz bebeğinizi allah yardımcımız olsun çünkü ben artık akıl sağlığımı kaybettim..
Pamukhanim_ nurella0602 amin bende aynı çıldırmak üzereyim artık yesin diye mutfak savaş alanı oluyor resmen ama yok yinede