kkbractnts benim kızımda 4 ağustos doğumlu iki yaş olucaz biz de bende kesmeyi düşünüyorum ama sadece düşünebiliyorum😅 gündüzleri biraz daha azalttık uykuya geçişte çok arıyor şuanlık bide gece uyanırsa o zaman çok istiyor bende önce gündüz emzirmeyi kesicem bakalım