OLaaBalito_ Büyükçekmece albatros plajı varmış Bi bakalım dedik memnun mu kalırız pişman mı oluruz bilemedim Esenler den oraya gidicez 😂 bende 2 çocuk kaynanamda gelecekmiş illa 2 sokak öteden bana gelemiyor ama gezmeye gelince maşallah 🤤 pişman olacam gibi ama napak çocuklar en azından kumda falan oynar