nazlik bende de bel fıtığından kaynaklı siyatik sinir var ama kim yürüyüş yap dedi? Uzun süre (yarım saat ve üstü) ayakta kalınca çok ağrı yapıyor ve uzun süreli ayakta kalmakta önerilmiyor.
Bel , kalça, sırt kaslarını güçlendirmen lazım.
Fizik tedavide fıtığı geçirmiyor bir süreliğine ağrıları geçiriyor sonra yine başlıyor.