likeeverymother merhaba benim ikizler temmuzda 5 yaş olacaklar. Haziran 20′de kreşleri bitiyor ve temmuz başında yüzmeye yazdırıcam. Haftanın iki günü gidecekleri için başka ne yapsak diye düşünüyorum. Evime çok yakın bir karate kursu var orayı aramayı düşünüyorum. Geçen sene kreşe ilk başladıklarında bir dönem hastalıklarla ve bağışıklığı artırma ile geçtiği için spor işlerine hiç giremedik. Bu yaz başlamak istiyorum artık bir şeylere. Çocukları hayvanat bahçesine, aqua parka, illüzyon müzesine götürmek gibi planlarım var bakalım zaman ne getirecek önümüze. Ağustos ayında da annane yazlığına gideriz, eylülde anasınıfına başlarlar. Genel hatları ile böyle planım