Erdemlinin girişinde limon heykeli var tam girişte. Ordan sahile dönünce halk plajının solunda kalıyor karayolları ya da başka bir kurumun plajı. Giriş ücretli ama denizi şahane ve hep aileler temiz insanlar var. Güvenliği sağlam. İçerde duşta var gözleme sıkma ve kantinde :)