Ramazan bayramından sonra 2 buçuk yaşındaki oğluma tuvalet eğitimine başlamıştık kaka tutma olayları falan oldu ama bı şekilde atlattık söylemeye başlamıştı sıkıntı yoktu Kurban bayramın da memlekete gitmek için yola çıktık araba bozuldu yolda kaldık vazgeçtik evimize geri geldik ondan dolayı mı bilmiyorum ama ondan sonra yeniden tutmaya başladı kakasını 1 hafta tutunca lavma yaptık neyse ondan sonra gene 5 gün tuttu dulcosolf şurup vermeye başladık. bu süreçte küçük çişini de söylemeyi bıraktı ben götürürsem yaptı götirmezsem kıvranıyor neyse bugün kakasını altına yaptı 2 kere asla söylemiyor çişini tutuyor gerçekten çok yıprandım ağlayıp duruyorum yani tam öğrendi herşey yolunda derken herşey Bassa döndü inanın bu süreçte çok yıprandım şuan ne yapacağımı hiç bilmiyorum