1fgn Kızlar bugün 2.ay aşıları + rota aşısı olduk. Bebeğimin aşıdan sonraki 2 bezi de ishal gibiydi. Doktorumuza yazdım dönüş bekliyorum. Sizler yan etki yaşadınız mı ne kadar surdu
1fgn sevgice evet çok hızlı etki etti aşıdan çok kısa bi süre sonra 2 bezi de ishal gibiydi. Şimdi uyuyor oğlum bakalım bizim süreç nasıl olacak uzun sürmez umarım sıvı kaybı olacağından endişeleniyorum
1fgn Misskokulum evet doktorumuz sonus yaptı gaz ve ishal yapabilir dedi. 10 gün baya uzun sürmüş nasıl beslediniz sıvı kaybı oluyor çünkü daha sık mi emzirdiniz