momstar34 Jandarma eşim. Benim olduğum apartman dairesi ferah. Binanın Ön kısmı apartmanların yüzüne bakıyor. Evin arkası açık alan yola bakıyor. Allahtan evim arkaya bakıyor da öyle milletle karşılıklı bakışmıyoruz. Hiç 3+1 de denk gelmedim bu ara. Denk geldiğim bir daire oldu da o evin olduğu ara mahalle iyi değil diye duydum gürültü çok demişlerdi.