Ben 1 yaşa kadar sıfır ekran ilerlediö. Sonrasında oto koltuğunda durmadığı için açtım derkennnn 5 dk oldu 10 dk, 2 yaşı geçince bir de baktım 20 dk çıkmış süre. Ama yine aşırı sınırlıydı günde 2 kere falan verirdim ama o bile kendimi dinlememe yeterdi 10 dk bile olsa
Sonrasında dili geri olduğu için tamamen kestim. Bizde çizgifilm zaten yoktu. Sadece çocuk şarkılarını seviyordu. Onu da bıraktırdım
Konuşmasında gelişim göremiyorum pek, gelişimi de , karakteri de aynı. Fakat kendi kendine oyun kurması arttı. Oyun oynamayı daha çok seviyor sanki. Sıkılınca aklına telefon değilde başka şeyler geliyor
Hiçte zor değilmiş. Hani ben zaten çok izleten biri hiç olmadım ama en basitinden. Bazı zamanlar açmazsam yemek hiç yemeyecek gibi geliyordu. Yine bundada bağımlı değildi ekransızda yemeye alışıktı ama bazı zamanlar mecbur açıyordum. Yemezse yemesin açmam dedim. Şimdi böyle devam ediyorum, en azından vicdanım rahat.
Bırakamayız diyen anneler varsa diye yazmak istedim.
He arkadaşımın oğlu 3 aylıkken tv karşısındaydı, 2 yaşında şuan bülbül gibi. O da ayrı konu