Merhaba kızlar kızım kendi emzigi ve biberonu mamasını içip uyuyan bir bebek 18 aya girmeden bir uyku düzensizliğimiz oldu ondan sonra geceleri sık sık mama içmek için uyandı Bir de bu ara çok rahatsızlandı birkaç gündür gece 2 3 gibi uyanıyor mama içmek istiyor birazcık veriyorum azaltmaya çalışarak fakat daha fazla istiyor dün bayağı direndim ama hiç yatmadı su veriyorum atıyor illa mama istiyor ne yapacağımı bilmiyorum Bir ara tamamen azaltmıştı bırakmıştı en fazla bir kere kalkıyordu şimdi iki biberon neredeyse içmek istiyor