Merhabalar kızım Eylül’de 3 yaşına girecek Ben de tuvalet eğitimini vermek istiyorum Ancak tam daha konuşamıyor çiş kaka gibi kavramları henüz bilmiyor konuşma gecikmesi var komutlarımı anlıyor ancak cümle kurması yok iki gündür klozete oturtuyorum tuvalete yapmıyor Bugün 3 gün bezini tamamen çıkardım Az önce altına kaçırdı Tuvalete nasıl alıştırmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim Fikri olan anneler yardımcı olursa sevinirim