zydshr Bebeğim sürekli uyandığı için gözlemleyince dakika da üç kere sıçrıyor. Bu fazla değil mi sizce de yoksa normal mi
zydshr babyyboy25 bir dakika süre içinde 3 kere sıçrıyor. Moro refleksi deniliyormuş. Ama bizimki biraz fazla değil mi sıçraması her uyutup yatağa koyduğumda sıçrayıp uyanıyor
babyyboy25 zydshr evet normal aslında bendede oldu herkeste oluyordur ama hiç dikkat etmedim kaç kere olduğuna .. yatağa koyarken ilk önce ayaklarını koyun ve kundak yapmayı deneyebilirsiniz o zaman olmuyormuş
ayseeew zydshr kundak yap kaç aylık bebek yarım kundan dünyanın her yerinde kabul gören ve önerilen bi uygulama
zydshr babyyboy25 kundakta durmuyor mesela duştan sonra kundak yaptım rahatsız oldu kıvrandı uyandı yine😒 teşekkür ederim cevabınız için
zydshr ayseeew yapıyorum ama onu da beceremiyor muyum bilmiyorum onun içinde bile sıçrıyor sonra kıvranıp kıvranıp ellerini yukarı doğru çıkartıyor sonra uyanıyor
babyyboy25 zydshr zaten ilk aylar çok oluyor ama mesela bebeğim 5 aylık uzun zamandır olmadı yani hatırlamıyorum en son ne zaman olduğunu bir zaman sonra biter
ayseeew zydshr e bebekte cırtlı olanlar var onu bi dene bence ben müslin ile yapıyordum bütün doktorlar bunun çözümü olarak kundak diyo 🤷