Merhaba kızım 2 yaşında 9 Haziran’da memeyi bıraktık sabır taşı kullandım acımış süt bitmiş falan dedim emerek uyuyordu o kısmı da çözdük artık sık uyanmalari da baya azaldı ama gelin görün ki memeyi açıp acısı geçmiş mi diye bakıyor ve acı geçerse süt geri gelecek diye söylüyor iki gündür nerdeyse 2 saatte bir bazen saatte bir açıp bakıyor acı geçti mi diye. Acı geçse bile sut gitti artık büyüdün gel yemek yiyelim diye oyaliyorum ama bu ne kadar sürecek acaba tecrübeli annelerin görüşüne ihtiyacım var