GemlikZeytini bende manastırdayım. Size biraz ters kalıyo ama burada miss beauty diye bi güzellik merkezi açıldı da giden arkadaşlarım memnun bi kaç kişi. kaş tasarımı da yapıyomuş ben gitmedim yaptıkları işlemleri de görmedim bi araştırıp değerlendirebilirsiniz bende fırsat bulunca bakacağım