Kitsu bende dün yenidoğanını aldım alttaki bi tık büyük bebeler için sanırım bezde aldım mavi paket, premium olanını alacaktım çalışan en alt segmenden başlayın eğer pişik vs yapmazsa devam edersiniz premium olan çok bulunmuyor dedi biraz mantıköı geldi ama bilemedim aldım öyle