Oğlum ağıstosta 4 yaşına girecek 15800 gram. Boyu uzun olduğu için çok zayıf duruyor biz de yedirmeye çalışıyoruz ama nafile zar zor çizgi filmle ağzına sokuyorum. Şimdi iki gündür ağzında tutuyor bişey yemek istemiyorum diyor hafif bi halsiz gibi, kakası da baya sulu yaptı. Acaba hasta olduğu için mi yemeden kesildi ? Zayıflar diye çok korkıuorum yarın doktora götüreceğiz ama ishali devam etmedi yani sabah sulu yaptı o kdr. Biraz da halsiz gibi ama çok değil. Ama iştahı tamamen kapandı sevdiği şeyleri bile yemiyor. Bu hasta olduğu anlamına mı geliyor ? Sizin başınıza geldi mi