Mzif 20. günümdeyim hiç sorunum sıkıntım yok piezzo kullanıldığı için morarmam olmadı ödemim olmadı şişmedim çok rahat geçirdim ağrı kesici bile kullanmadım çok kolaydı sadece bu sürecin en zor yanı ağızdan nefes almak sırt üstü yatmak ve 1 hafta kadar katı gıda yiyememek cunku çene kasları zorlandığında yani çiğnemeye çalıştığınızda anında yanaklarınız ödem topluyor ve üst dudak 1 hafta kadar uyusuk olduğu için diş fırçalamak imkansız pipet önerilmiyor burun ucunu asagı cekiyor herşey tüm zorluk tamponlar çıkana kadar ondan sonra çok rahatsınız
resim ekleyeyim bu 20. günümden



bu 14. günüm alçılar bir sonra ki gün alınacak


en fazla bu kadar sistim yanaklarım şişmişti göz içim çok hafif morarmıştı o kadar ameliyattan sonra ki gün bu da üst dudağım incelmişti gün geçtikçe düzeldi

sürekli corba icmekten yani daha doğru açlıktan 3-4 kilo vermişim çok ağladım geceleri açım diye kaşık ağzıma girmiyordu tamponlar baskı yapıyordu kasıkla iciyordum suyu corbayı ve geceleri uyumak cok zordu agzım acık nefes almak zordu sabaha boğazım sahra çölü gibi kurumuş şekilde uyanıyordum ananas tüketmedim bol su da içmedim hala içmiyorum ona rağmen çok iyiyim yemek yemeyi seven biriysen seni en cok bu zorlar 😂