happymomgul mamaisqueen canım annem ebe onun kontrolünde verdik günde parça parça 30 damla oluyordur 😅
mamaisqueen happymomgul bende biraz arttırsam mı acaba günde 20 damla gibi, çünkü gaz çıkarıyor ama yine de huzursuzluğu geçmiyor kalan gazları oluyor illa
happymomgul mamaisqueen sen bilirsin yine doktora sor bizim çocuk erken doğdu 2,500 kgdı yine de o kadar ilaç yan etki yapmadı şükür
sancarmom mamaisqueen 6 saatte bi 10 damla veriyorduk biz hatta 2 arkadaşımda aynı şekilde farklı doktorlara gittik o şekildeydi işe yarıyor
mamaisqueen sancarmom bende arttırayım o zaman biraz en azından 8 saatte bir 8 damla vereyim korkuyorum da yan etkisi olur falan diye 🥲
kbre mamaisqueen Merhabalar benim bebeğim 4 aylık ve ilk ay korkunçtu sab simpex ve nurse harveys kullandım ayrı ayrı ama fayda çok etmedi. Annem eski köy ebesi. Höllük yaptı ve tüm damlaları bıraktım eğer internete yazarsanız çıkar muhakkak ben %80 fayda gördüm ve bebeğim toparladı doktorunuza danışarak yapmanızı öneririm benim doktorum çok sıkı sarmadığınız sürece problem yok demişti
mamaisqueen kbre daha önce de duymuştum höllük kumunu hala kullanıldığını bilmiyordum teşekkür ederim 🌸
mamaisqueen dilos53 bende bir seferde 10 damla veriyordum ama artık sabah 8 akşam 8 vermeye karar verdim
zeyum7 Biz de günde 3 kez 10’ar damla kullanıyoruz. Bence çok faydası oldu bize, bebeğim şu anda 56 günlük, halen düzenli şekilde kullanmaya devam ediyoruz.
mamaisqueen zeyum7 bende faydalı olduğunu düşünüyorum aslında gaz çıkarıyor bebişim ama yine de gaz sancıları da oluyor hala, dozu bir tık arttıracağım bende
mamaisqueen happymomgul benim bebişte şu an 4 buçuk kilo bir sıkıntı olmaz herhalde Doktorum farklı bir şehirde muayeneye de yeni gitmiştik sormayı unuttum tekrar gidemiyoruz maalesef :(