beyzzsenturkk_ salı günü bantlarım tamamen cıkacak ama sümkürme ve su çekme gibi seyleri yapamıyorum dikislerim sızlıyor nazal yıkama yaparken bile ödemlerim olduğu için iç tarafta su azar azar akıyor 🤦🏻♀️kuru yer kalmayacak sekilde nasıl yıkanıcam ya da yıkanabilir miyim nasıl yaparım fikri olan var mı