kızım 10 gün sonra 1 yaşına giriyor 1 haftadır diş çıkarıyor 2 tane dişi çıktı kızlar ne duruyor ne ayakta durmaya hali var ne yiyor içiyor sürekli aglıyor sürekli ateşler içinde şurup veriyoruz 2 saate falan yine çıkıyor ateşi hiçbirşey yediremiyorum sadece emiypr oda çok az emip bırakıyor zorla çorba falan yediriyorum kusuyor aglıyor yemek istemiyor çok zayıfladı aşırı moralim bozuk çok üzülüyoruö böyle görmeye ilk çocugum oldugu için pek fazla bilgim yok dişten dolayı mı böyle ne yapmalıyım nasıl düzelir