3 yıl e ticaret yaptım eşimle birlikte hamileliğimde ara verdim. Sürekli koşturmanız gerekiyor toptancılara gidip ürün toplayacaksınız. Elinizde güzel bir bütçe olması gerekiyor ve bolca vaktiniz. İnanın zor bir iş. Bizim hem mağazamız var hemde siteler üzerinden satış yapıyorduk mağazada daha az yoruluyordum. 😅😅 birde komisyon kargo vergi vs cabası.
Benim işletmem çanta ve ayakkabı üzerineydi. Ama emek verdikten sonra satılmayacak ürün yok.