Kızlar 65 günlük bebeğim var baştan beri memeyle hep problemliydik önce çok hızlı geliyordu ona ağlıyordu şimdi yavaş geliyor sanırım ona ağlıyor memeye geldiğinde çığlık çığlığa ağlıyor kaşıkla verince baya bir içiyor böyle bir durum başına gelen oldu mu memeyi mi istemiyor biberon vereceğim uykuluyken sadece memeyi alıyor gece de meme vereceğim