smyyvzylmz Merhabalar, sezaryen dikiş iziniz geçti mi ve geçmesi için ne yaptınız acaba. Kantaron yağı iş görür mü?
ecempeker Benim 9 ay oldu ben sadece lohusayken dikişler iyileşene kadar batikon sürmüştüm suanda beyazladı iz bişi kullanmadım insandan insana değişebiliyor sanırım