elifkchsr Kızlar foto yükleyemedim ama başına böyle bi şey gelen var mı ? Küf içinde ve paketten kullandım nasıl olabilir böyle bi şey?
Ogulluana elifkchsr bana denk gelmedi ben de sleepy kullanıyorum bayadır ama burda mı instada mı hatırlamıyorum nerede gördüm öyle şikayetler vardı
kirmizibalikbeachte elifkchsr newborn da çok fazla sorun oldu bu. Sosyal medyada baya döndü küf muhabbeti. Sensitive kullanıyorum ben bi problem yaşamadım.
jap elifkchsr fotoğraf çekip mail atın sleepy’e. İnceleme için istiyolar ürünü. Şikayette de bulunun tüketici haklarına
gulaslancin Bende daha 1 hafta önce 3lü yenidoğan aldım biraz kullandım paketin yarısına geldim yanlışlıkla çekerken 3 tane mendil bianda çektim yeşil yeşil küftü hemen attım çöpe daha hiç bişeyini almam slepyy nin
alpmomssss elifkchsr burda biri paylaşmıştı . Özellikle 1 alana 1 bedava kampanyasında hep öyle ıslak mendiller gelmiş . Ben bizzat kendi sitesinden almıştım bir problem olmadı . O arkadaşınkini de sleepy incele için istemişti
Deletedmom_216 elifkchsr onlarim da son kullanma tarihi oluyo diye biliyorum bi bakin bence eger gecmisse aldiginda yere iade edin mutlaka
Gizmokzilla elifkchsr Fotoğraf yüklemek için https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
simseklivekalpli elifkchsr güzel değil zaten mendilleri. Ben önlem botanica almıştım doğumdan aylar önce zerre bozulma olmadı. Duruyorsa kendilerine şikayet edebilirsiniz
Metesmom Burada biri daha yaşamıştı sanırım aynı sorunu. Şikayetvar sitesine bakarsanız orada da son birkaç haftada benzer bir çok şikayet olduğu görülüyor.
Metesmom elifkchsr Kesinlikle, bebek bakımı gibi hassaslığın zirvede olması gereken bir sektörde ülkenin belki de en çok satan markası bu durumda maalesef. Büyük ihmal var.
zehraoruc3 Bende dün farkettim bir tanesinin kenarı küflüydü paketin dışından da görünüyormuş dikkatli bakınca. En sevdiğim markalardan birisiydi hüsrana uğrattı bu sefer
Aysunnkaya elifkchsr benim aldığımda da çıkmıştı yeni Doğan’ken bezini de kullandım ondan da saman gibi bişi çıkmıştı
selinno35 Bizim yeni aldığımız paketlerde de küf çıktı, kokusu da bi değişik bozuk olduğu belli. Yenidoğan paketi.