Oğlum şu an 7 aylık. 1 buçuk aylıkken almadı memeyi sonra da sütüm kesildi zaten. Şu an damla da olsa süt var, bugün sürekli kucağımda uzanmaya çalışınca deneyeyim dedim bir anda tuttu memeyi ve çekmeye çalıştı boşluğuna geldi heralde 😂 sonra tekrar denediğimde ağladı sürekli. Bu saatten sonra tekrar emzirmeye alıştırabilir miyim olursa nasıl yapabilirim tavsiyesi olan var mı