Çok geçmiş olsun fakat kafanıza takılan buysa inanın ki bu hiçbirşey. Benim kızım da aynı yaşlarda… Ve kaydıraktan düştü diye tüm vücut bt girdi. O zaman tabii çok cahildim, bilgisizdim, itiraz edemedim. Benim kızın değerleri 1210, 800… Siz düşünün gerisini. Eğer sadece buysa bu dert bile değil. Çoğu hastane sorumsuz, cihazlar eski, görevliler ilgisiz siz yine pediatrik dozda çektirmişsiniz ne kadar şükretseniz az
Ama diğer dozları da yüklerseniz onları da bilgim dahilinde yorumlarım… Ne kadar bt çekindiyse hepsi ayrı ayrı raporlanır. Tek tek girip görüntünün son sayfasını bulmanız lazım orada yazar doz bilgileri…