balli_cilek Ee011 ay bende oğlumun doğum günü için pandispanya yapıcam şeker yerine dut kurusu çektim onu kullanıcam çökerse benimde bütün moralmanlarım çöker ☹️
Ee011 Tam tarife uymadım yarım ölçü de yapmak istedim tamamen çöktü acaba şekeri mi fazla geldi yapış yapış şeker
alinmom Ee011 ben 1 bardak şeker koyuyorsam 1 bardak artı 2 yemek kaşığıda un koyuyorum. Yumurtaların oda sıcaklığında olmasına dikkat edersen çökme yapmaz.
balli_cilek Ee011 bide öyle malzemeler organik oldu mu daha çok üzülüyo insan ya olsun sağlik olsun 😒
milletsanakanalizemiolacak Ee011 tarif nasıldı ki? Pandispanya yaparken yumurta şeker iyice çırpılmalı unu eleyip azar azar dikkatli koymak lazım birde fırında çok etki ediyor benim yeni fırında pandispanya olmuyor mesela
milletsanakanalizemiolacak Ee011 Pişirmede bir yanlıslık olmuştur yada çırpma işleminde hata yapmış olabilirsin fırından bile olabiliyor canım